Teema

Roheliste transpordi programm Riigikogu valimistel 2023. aastal

Jaga:
Ava Kanbani vaades
Kokku lubadust 22
Filtreeri staatuse järgi:

Lubatud

22

Toetame loodust ja raha säästva raudteevõrgu arendust

Toetame loodust ja raha säästva raudteevõrgu arendust. Rail Balticu projekti asemel tuleb kiirema raudtee arendus suunata olemasolevasse transpordikoridori, mis kulgeb Tallinna, Tartu ja Valga kaudu. Eesti vajab kogu olemasoleva raudteevõrgu parendamist

Rail Balticu projekt tuleb üle vaadata: koostada uus tasuvushinnang ja tervikprojekti keskkonnamõju hindamine

Seoses muutunud geopoliitilise olukorraga Euroopas tuleb üle vaadata Rail Balticu projekti põhjendatus, koostada uus tasuvushinnang ja tervikprojekti keskkonnamõju hindamine

Teostame uuringuid Tallinna ringraudtee ehituseks, vähendada autode kasutusvajadus

Teostame uuringuid Tallinna ringraudtee ehituseks, et kaubarongide liiklus ja kaubajaamad Tallinnast välja viia ning parandada Tänassilma, Tallinna, Saue, Keila, Paldiski, Maardu ja teiste piirkondade elanike ühistranspordiühendusi. Selle tulemusel väheneb autode kasutusvajadus

Taastame Haapsalu ja Pärnu raudteeühendused

Taastame Haapsalu ja Pärnu raudteeühendused

Teeme rahvusvahelist koostööd Tallinn-Helsingi raudteetunneli rajamiseks

Teeme rahvusvahelist koostööd Tallinn-Helsingi raudteetunneli rajamiseks, mis annab meie majandusele, reisiliiklusele ja ühistranspordile uued arenguvõimalused

Toetame eelkõige elektrirataste (ka kastirataste) ja elektriliste ühisõidukite soetamist

Toetame eelkõige elektrirataste (ka kastirataste) ja elektriliste ühisõidukite soetamist. Selleks võimaldame toetusmeetmeid, mis tasandavad suuremaid soetuskulusid

Viime kogu ühistranspordi taastuvatele energiaallikatele

Viime kogu ühistranspordi taastuvatele energiaallikatele (elekter, biogaas, vesinik)

Tallinn – Tartu, Tallinn – Pärnu ja teised maanteed saavad vastavalt liikluskoormusele möödasõidurajad või muutsuunaga rajad

Tallinn – Tartu, Tallinn – Pärnu ja teised maanteed saavad vastavalt liikluskoormusele möödasõidurajad või muutsuunaga rajad ja suunad eraldavad barjäärid kokkupõrgete vältimiseks. See ratsionaalne, õnnetusi vältiv 2+1 lahendus on ennast tõestanud Rootsis ja Soomes

Toetame ratta-kiirteede rajamist, kus tagatud turvaline katkematu ratturite liikumine

Toetame ratta-kiirteede rajamist, kus tagatud turvaline katkematu ratturite liikumine

Toome Eesti laevaomanike laevad tagasi Eesti lipu alla

On aeg saada mereäärsest riigist mereriigiks. Toome Eesti laevaomanike laevad tagasi Eesti lipu alla. Selleks viime lõpule merendusalase seadusandluse ja määrustiku kaasajastamise merendusalase seadusandluse ja määrustiku kaasajastamise, et valitseks õigusselgus ja vastuoludest vaba õigusruum

Võtame suunaks null liiklussurma

Võtame suunaks null liiklussurma. Tehnoloogia abil saab ennetada liiklusõnnetusi. Võtame ulatuslikumalt kasutusele elektroonilised liiklusmärgid, 80 km/h kiirusepiirangu mõnedel asulavälistel teedel, ökoduktid, tarad ja tehnilised lahendused loomadega kokkupõrgete vältimiseks

Lubame maanteedel liikuda pikematel autorongidel, nagu Soomes ja Rootsis

Lubame maanteedel liikuda pikematel autorongidel, nagu Soomes ja Rootsis

Lubame ametnike autode hangetel ainult hübriid- või elektriautod

Lubame ametnike autode hangetel ainult hübriid- või elektriautod

Anname päästjatele rohkem õigusi valesti pargitud autode eemaldamiseks

Anname päästjatele rohkem õigusi valesti pargitud autode eemaldamiseks ja käitlemiseks, kui need segavad nende tööd

Kehtestame nõude, et ka taksos lapse sõidutamisel peab olema turvahäll või turvatool

Kehtestame nõude, et ka taksos lapse sõidutamisel peab olema turvahäll või turvatool. Takso tellimisel peab saama valida vastava varustusega takso

Kiirendame elektri- ja vesinikutaristu ehitamist KredEx-i toetusel

Kiirendame elektri- ja vesinikutaristu ehitamist KredEx-i toetusel

Loome seadustikku, mis annab õiguse omavalitsustele määrata alasid (Low Emission Zone), kus tohib liikuda vaid teatud emissiooniklassi sõidukitega

Loome seadustikku, mis annab õiguse omavalitsustele määrata alasid (Low Emission Zone), kus tohib liikuda vaid teatud emissiooniklassi sõidukitega ning kehtestada tiheda liiklusega linnakeskustes nn ummikumaksu – tasulise sissesõidu tipptundidel

Jätkame lamellrehvide populariseerimist

Jätkame lamellrehvide populariseerimist

Lõpetame Maanteeameti poolt parkimist korraldavatele ettevõtetele parkijate andmete väljastamine leppetrahvide määramiseks

Lõpetame Maanteeameti poolt parkimist korraldavatele ettevõtetele parkijate andmete väljastamine leppetrahvide määramiseks (eraparklad saavad piirata oma ala ja paigaldada tõkkepuud)

Arendame välja sõidujagamisteenuse hajaasustusega piirkondade jaoks

Arendame välja sõidujagamisteenuse hajaasustusega piirkondade jaoks

Läheme liiklusrikkumiste karistamisel üle trahvipunktide süsteemile

Läheme liiklusrikkumiste karistamisel üle trahvipunktide süsteemile

Ehitame välja põhimaanteedel korralike puhkeplatse

Ehitame välja põhimaanteedel korralike puhkeplatse, mida saavad kasutada nii kui kaugsõidu autojuhid kui ka teised soovijad. Platsidele varustus on järgmine – mitmekeelsed infotahvlid, korralik WC, jäätmete konteinerid (liigiti sorteerimiseks), mõned välitrenažöörid

Tegemisel

0

Tehtud

0

Blokeeritud

0
Oled siin lehel leidnud vigu? Saada teade!
Vali keel »
heartcrossmenuchevron-downchevron-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram