Võtame suuna sellele, et linna toetatud huvitegevus ja -haridus toetavad eesti keele õpet ja lõimimist.
Loome haridusvaldkonna arengukava raames lasteaia- ja koolivõrgu investeeringute pikaajalise kava, mis arvestab Tallinna demograafilisi trende.
Lasteaia- ja põhikoolivõrgu kavandamisel lähtume koduläheduse põhimõttest.
Rajatud riigigümnaasiumitest lähtudes korrastame linna gümnaasiumivõrgu.
Kiirendame uute lasteaedade ehitamist ja olemasolevate rekonstrueerimist.
Käsitleme erakoole, -lasteaedu ja -lastehoide Tallinna haridussüsteemi osana ning töötame välja läbipaistva mudeli nende tegevuse toetamiseks linnaeelarvest.
Seame eesmärgiks õpetajate palgatõusu, suurendades linnapoolset üldhariduse rahastust.
Hoiame lasteaedade õpetajate ja õpetajate abide töötasud seotuna õpetajate palga alammääraga.
Seame eesmärgiks vähendada lasteaia kohatasu.
Seame sihiks, et õpilaste arv klassides ei ületaks seaduses sätestatut piirnormi (20 last lasteaiarühmas ja 24 õpilast põhikooliklassis).
Töötame välja ja rakendame koolijuhtide arendusprogrammi ja atesteerimissüsteemi, lähtudes haridusjuhtide kompetentsimudelist.
Laiendame koolijuhtide otsustusvabadust koolide igapäevasel juhtimisel.
Suurendame koostöös ülikoolide ja erasektoriga haridusinnovatsiooni.
Toetame lasteaialaste varajast hindamist tugispetsialistide poolt, et aegsasti märgata abivajadust (nt kõnehäire) ning pakkuda õigel ajal vajalikke tugiteenuseid.
Katsetame esimestes Tallinna koolides teise sooja söögi pakkumist pärast koolipäeva lõppu.
Toetame koole jalgratturikoolituste pakkumisel.