Muudame Tallinnas muinsuskaitse ja miljööalade ametnike töö omanikke toetavaks nii ligipääsetavuse tagamisel, hoonete energiatõhususe suurendamisel kui ka nüüdisaegseks kasutamiseks vajalike kohanduste tegemisel.
Säilitame tallinlastele tasuta ühistranspordi.
Töötame välja andmepõhise ja tervikliku liinivõrgu eesmärgiga lühendada ühendusaegu ja suurendada kasutajate arvu. Pöörame rohkem tähelepanu rööbastranspordi arenguperspektiivile ja mugavatele ümberistumisvõimalustele.
Koostöös naabervaldade ja riigiga parandame ühendusi pealinna regioonis.
Otsime võimalusi koostööks erasektoriga liikuvusvõimaluste mitmekesistamisel.
Jätkame ühistranspordiradade rajamist ning „Pargi ja reisi“ lahenduste arendamist.
Jätkame Liivalaia ja Pelgulinna trammiteede ehituse ettevalmistusi.
Algatame Liivalaia trammi jätku projekteerimise Kristiine keskuseni ning loome Kristiine sõlmjaamale terviklahenduse, mis ühendab rongid, trammid, maakonna- ja linnaliinibussid ning võimaldab tulevikus trammiliine pikendada. Jätkame ööbussidega. Seame sihiks rattaringluse käivitamise.
Uuendame trolliveeremit ja -taristut. Soetame 10 uut trammi, mis on vajalikud praeguste ja lähiajal valmivate liinide teenindamiseks.
Liigume keskkonnasäästliku ühistranspordi veeremi poole, eelistades energiaallikatena taastuvelektrit ja biogaasi.
Lõpetame Tallinna Linnatranspordi veeremi akendel välireklaami eksponeerimise.
EKRE soovitab lõpetada Rail Balticu rahastuse.