Tõhusam ja kiirem otsustusprotsess: Bürokraatia ja töötajate arvu vähendamine suurendab tõhusust ELi institutsioonides
Vähem bürokraatiat toob kaasa olulisi kulude kokkuhoiuvõimalusi, võimaldades ressursside tõhusamat jaotamist
Parlamendiliikmete arvu vähendamine viib fokusseerituma ja vastutustundlikuma seadusandliku organini
Riikide parlamendiliikmete arvu vähendamine viib mitmekülgsete vaadete fokuseerituma esindamiseni
Tõhusam ja lihtsustatum ELi struktuur suudab paremini kohaneda muutuva geopoliitilise maastikuga ja tulevaste väljakutsetega
Tarbija kaitse ja taskukohasus: Käibemaksu piirmäära kehtestamine tagab, et tarbijaid ei koormataks liiga kõrgete maksudega
Käibemaksu piiramisega saavad väiksemad ettevõtted konkureerida tõhusamalt suuremate korporatsioonidega
Madalamad käibemaksumäärad stimuleerivad tarbimist, ergutades majandustegevust ja soodustades kasvu
Käibemaksu piirmäära kehtestamine võiks aidata ühtlustada maksupoliitikat ELi liikmesriikides
Madalama käibemaksumäära võib suunata, et kasu saaksid konkreetsed sektorid või kaubad, mis omavad olulist sotsiaalset mõju
Liikmesriigid peavad eraldama vähemalt 2% riigieelarvest riigikaitseks ja hoidma eri relvakategooriate miinimumvarusid
EL ja NATO peaksid koordineerima oma jõupingutusi kriisiohjamises, rahutagamisoperatsioonides ja konfliktide ennetamises
Koostöö luure ja teabe jagamisel turvariskide kohta on oluline mõlemale organisatsioonile
EL ja NATO peaksid koostööd tegema militaarvõimekuse arendamisel ja tugevdamisel ühiste koolituste ja kaitsehangete kaudu
ELi ja NATO tihe koostöö küberkaitse ja hübriidohtude vastu võitlemisel on vajalik parimate tavade jagamiseks ja vastustehnikate koordineerimiseks
Koostöö terrorismivastastes jõupingutustes hõlmab teabevahetust ja terrorismivastaste operatsioonide koordineerimist
EL ja NATO peaksid kooskõlastama jõupingutusi merejärelevalve, patrullimise ja kriisidele reageerimise operatsioonides
Vastupanuvõime tugevdamine ja tsiviilelanikkonna valmisolek turvariskide vastu nõuab ELi ja NATO tihedat koostööd
Regulaarne dialoog ja koordineerimine poliitilisel ja operatiivtasandil on tõhusa koostöö tagamiseks olulised
EL peaks olema 0-põhise eelarvestamise eeskujuks ja arendama vahendid, et liikmesriigid saaksid järgida null-põhist eelarvestamist
Eelarvestamine peab olema nullipõhine, et vähendada mittevajalike komisjonide ja töörühmade eelarveid
Null-põhine eelarvestamine võimaldab kohandada eelarvet vastavalt tänapäevastele probleemidele, mitte eelmise aasta eelarve ümbertöötamise kaudu
Null-põhine eelarvestamine suurendab läbipaistvust ja vastutust ELi osakondade ja komisjonide seas
Null-põhine eelarvestamine aitab vältida raha ebaefektiivset kasutamist ja tagab ressursside suunamise vajalikele valdkondadele
Nii Eesti kui ka Euroopa Liit peab tagama, et keskmise kodaniku elu oleks sama hästi kindlustatud kui põgenike elu
Oma rahval nende oma rahadega peaks olema vähemalt sama hea elatustase kui välisriikide kodanikel
Mõlema elatustase vajab tähelepanu, tagades paremad elamistingimused nii Eestis kui ka Euroopa Liidus
Keskendume elatustaseme ebavõrdsuse vähendamisele, et tagada kõigile kodanikele õiglane ja väärikas elatustase
Teeme keskmise kodaniku heaolu ja elatustaseme tõstmise prioriteediks nii riiklikul kui ka Euroopa tasandil
Põgenikekriis ei lõpe enne, kui Venemaa lõpetab territoriaalsed ambitsioonid Ukrainas ja loobub oma pretensioonidest Eestis, Lätis, Leedus, Poolas, Moldovas ja Rumeenias
Peatame Venemaa taktika muuta maa ja linnad kasutuskõlbmatuks, et vältida elanikkonna pagulusse suundumist
Tugevdame rahvusvahelist koostööd, et kindlustada julgeolek ja territoriaalne terviklikkus ohustatud riikides
Seisame kindlalt vastu Venemaa ambitsioonidele ja kaitseme Euroopa rahvaste suveräänsust
Suurendame toetust ja abi konfliktipiirkondadele, et aidata elanikkonnal jääda ja taastuda oma kodumaal